۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

همه خوشحال هستند

برای اینجانب و همه بقیه جهانیان ، عین روز روشن است که دشمن همواره در حال توطئه علیه ملت می باشد و می خواهد وارونه نمایی و سیاه نمایی کرده و دستاوردهای زیاد و گوناگونی را که در همین چهار-پنج سال اخیر به دست آمده اند ، انکار کند . به همین خاطر است که بعضیها سعی در القای این موضوع دارند که ملت ، دچار مشکلات زیادی هستند و فقر در جامعه زیاد است و آزادی کم است و نارضایتی بالاست و خلاصه کلام اینکه ملت ایران ، ملت شادی نیست . اما ، از آنجا که دشمن هم غلط می کند و هم هیچ غلطی هم نمی تواند بکند ، خود بنده تصمیم گرفتم علاوه بر اینکه همیشه در بین مردم هستم و کلا مردمی نژاد می باشم ، یک روز هم به طور خاص و به منظور بررسی این موضوع در بین مردم باشم تا ببینم ملت شریف ایران چقدر شاد هستند .

مسافر و راننده تاکسی را دیدم که به خاطر 50 تومان کرایه ، طوری با همدیگر راجع به حیوانات گوناگون صحبت می کردند که انگار مشغول گویندگی متن سریال راز بقا هستند ، اما با این حال می گفتند چون کشورمان کیک زرد دارد ، خیلی خوشحال هستند . پسر بچه ای 7-8 ساله را دیدم که وسط چهارراه به رانندگان التماس می کرد که از او فال بخرند ، ولی هم رانندگان خودروها و هم خود پسر بچه از اینکه در کشورمان موشک ساحل به دریا داریم خیلی خوشحال بودند . دختر جوانی را دیدم که در خیابان ، به تجارت تن مشغول بود و شاید این کار را به خاطر تامین مخارج زندگی خود و مادر بیمارش انجام می داد ، ولی از اینکه ناوشکن ساخته ایم خوشحال بود . پیرمردی را دیدم که حدود هفتاد سال سن داشت و قاعدتا اگر در سایر ممالک دنیا که مردمش اصلا خوشحال نیستند زندگی می کرد ، باید مشغول استراحت و تمدد اعصاب می شد ، ولی به خاطر تهیه جهیزیه دختر دم بختش ، پشت فرمان یک خودروی فکسنی مدل دهه 60 میلادی نشسته بود و به قول خودش از کله سحر تا بوق سگ به خاطر چندرغاز ، سگ دو می زد ولی از اینکه در کشورمان تانک تولید می شود خوشحال بود . کارآفرینی را دیدم که به خاطر واردات کالا از کشور دوست و برادر چین ، تقریبا بدبخت و ورشکسته شده بود ، اما از اینکه قایقهای موتوری نظامیمان تندتر از قبل حرکت می کنند ، خوشحال بود . باغداری را دیدم که میوه هایش را خروار خروار دفن می کرد تا راه برای فروش میوه های وارداتی ، باز شود ، ولی به خاطر ساخت بالگرد در کشور خوشحال بود . خانم محترمی را دیدم که همسرش چندین ماه است که به خاطر اقدام علیه خیلی چیزها ، زندانی است ، اما هر دوی آنها به خاطر شلیک موفقیت آمیز موشکهای دوربرد خوشحال بودند . مادری را دیدم که حالا از همه آرزوهای دنیا ، فقط تحویل گرفتن جنازه فرزند جوانش ، بر دلش مانده بود ، اما از اینکه موشها و لاک پشتها و کرمهای ما می توانند به فضا بروند ، خوشحال بود .

و به همین ترتیب ، اینجانب هر چقدر در بین مردم گشتم ، هیچ چیزی جز خوشحالی و شادمانی ندیدم . جالب اینجاست که این خوشحالی و شادمانی کاملا متناسب با شئونات اسلامی و بدون هر نوع حرکتی در ناحیه بالاتر از زانوی آحاد جامعه ، خودش را نشان می داد و به همین دلیل ، فعلا زمان اجرای طرح هدفمند کردن حجاب و عفاف هم مثل هدفمند کردن یارانه ها دقیقا معلوم نیست . به هر حال باز هم تاکید می کنم که تحقیقات اینجانب نشان می دهد که وضع زندگی مردم خیلی بهتر شده است و همه خوشحال هستند و هیچکس هیچ مشکل و ناراحتی ندارد و وقت آن است که این خوشحالی و شادی را با مدیریت صحیح جهان ، با همه ملتها تقسیم کنیم !

توضیح عکس : این گربه ، ایران ماست و چنانکه مشاهده می شود خیلی هم خوشحال است .


هیچ نظری موجود نیست: