۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

برادر دلاور! قاطعتر قاطعتر!


در راستای اینکه یکی از نمایندگان مجلس که عضو کمیسیون اجتماعی هم هستند فرموده اند که نیروهای انتظامی ، نظامی ، امنیتی و لباس شخصی در برخورد با معترضان به میزان کافی قاطعیت نداشته اند و به منظور اینکه خدای ناکرده این عدم قاطعیت یک وقت ، زبانم لال از روی عدم آگاهی نبوده باشد ، به استحضار کلیه نیروهای مذکور می رسانیم که قاطعیت کافی ، به شرح زیر می باشد:
1) به جای استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور از اسپری گاز خردل یا گاز سیانور!!! استفاده شود.در این صورت معترضان و مخملیها بلافاصله سر جایشان خشک شده و می توان هیکل خشک شده آنها را برای آنکه درس عبرت شود به سهولت به موزه عبرت منتقل کرد.
2) به جای استفاده از باتوم و شوکر از گرز استفاده شود.زیرا یک نیرو با گرز مثل 5 نیرو با باتوم بوده و موجب صرفه جویی در مصرف نیرو و افزایش بهره وری می شود.همچنین معترض مخملی احتمالا با یک ضربه گرز همان بلایی به سرش می آید که قرار بود با 10 ضربه باتوم و چماق بیاید.
3) به جای استفاده از موتور در عملیات خیابانی از وسایل نقلیه مربوط به عملیات بیابانی مانند تانک و نفربر و هاورکرافت در خیابانها استفاده گردد.اینطوری قاطعیتش بیشتر می باشد.
4) به منظور بیشتر بودن قاطعیت ، به جای استفاده از اسلحه کمری کالیبر کوچک از دوشکا ، کاتیوشا ، آر پی جی و انواع موشکهای زمین به زمین و هوا به زمین استفاده شود.
5) بهتر است برادران عزیز ، حالا که دارند زحمت می کشند و به خیابانها می آیند لباسهای رسمی خودشان را هم بپوشند تا معترضان کلا بترسند و فکر نکنند چون لباس برادران شخصی است از قاطعیتشان کاسته می شود.
6) مناسب است که به جای نگهداری معترضان مخملی در بازداشتگاههای خوش آب و هوا یا مکانهایی نظیر کهریزک که به تهران نزدیک هستند از امکانات کشورهای دوست و برادری مثل روسیه ، ونزوئلا ، دماغه سبز و بوتسوانا استفاده شده و معترضان با هواپیماهای روسی به نقاط دوردست این کشورها فرستاده شوند تا قاطعیت را تا انتهایش بفهمند.بالاخره دوستی و برادری به درد همین موقعها می خورد.
شعار:برادر دلاور!قاطعتر قاطعتر!

توضیح عکس:جمعی از برادران که به میزان کافی قاطعیت نداشته اند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حامد جان یک سری انسان های قوی بنیه رو هم باید بذارن که امثال ترانه موسوی رو آدم کنند