۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

سیاه ، سفید است!


یادش به خیر مناظره های انتخاباتی میرحسین موسوی که در یکی از آنها خطاب به ملت ایران گفت:ما با پدیده اعجاب انگیزی رو به رو هستیم که به دوربین نگاه می کند و به راحتی دروغ می گوید و می گوید سیاه ، سفید است.انگار این پدیده شگفت انگیز حالت مسری دارد و مانند قارچ در حال رشد و توسعه است!یک بنده خدایی که پدرش یک زمان در این مملکت صاحب منصب بوده است و انگار هر سال در آستانه 28 امرداد و 29 اسفند فرصت ابراز وجود پیدا می کند ، زحمت کشیده و در یک مصاحبه ، ابعاد جدیدی از تاریخ معاصر ایران را کشف کرده است.مثلا ایشان فرموده که 28 امرداد کودتا رخ نداد و دکتر مصدق هم در ملی کردن صنعت نفت نقش ناچیزی داشت.با توجه رشد پدیده مذکور که به نظر می رسد سرعت رشدی معادل سرعت گسترش آنفولانزای خوکی دارد احتمالا مبتلایان به این پدیده در روزهای پیش رو ، مدعیات زیر را مطرح نمایند:
1) آمریکا را سیدحسن نصرالله و حزب الله لبنان کشف کردند.
2) ایران خودرو و سایپا رتبه های نخست کیفیت و کمیت تولید در میان خودروسازان جهان را دارند.
3) گوشت گوسفند به بهای هر کیلو 1000 ریال به مردم عرضه می شود.
4) برج میلاد اولین برج مخابراتی از این نوع در جهان است که فن آوری آن مانند خانه های امن ،تنها در اختیار بعضی هاست.
5) مصدق با کمک فتحعلیشاه قاجار نصف ایران را در قالب دو قرارداد ترکمنچای و گلستان به روسیه فروخت.
6) در دو ماه گذشته مردم ایران خیلی خوشحال بودند و به همه داشت خوش می گذشت و مراجعه به بیمارستانها به یک هزارم تقلیل یافته است.
7) کروبی و موسوی و خاتمی از اعضای بلند پایه ساواک بوده اند و هرگز در جمهوری اسلامی مسوولیتی نداشته اند.
8) روزنامه های کیهان ، جوان و وطن امروز پرشمارگان ترین روزنامه های تاریخ مطبوعات جهان هستند.
9) در 10 سال گذشته هیچ نشریه ای در ایران توقیف نشده و تعداد روزنامه ها به صورت روزشمار در حال افزایش است.
10) اگر چه در 27 سال بعد از انقلاب هر روز یک سانحه هوایی در کشور داشتیم اما در 4 سال گذشته این آمار صفر شده است.مدارکش هم موجود است.
11) آمریکا و اروپا چند سال است که فرو پاشیده اند و آنچه که امروز به این نام می بینیم برادران روس و ونزوئلایی ما هستند که چندی پیش موفق به فتح سرزمینهای اروپا و آمریکا شده اند.
12) دولت چین اصلا مسلمانان این کشور را سرکوب نکرده و اتفاقاتی که در چین افتاد مربوط به مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده است.
13) ترانه موسوی و ندا آقا سلطان هنوز به دنیا نیامده اند و در عین حال اعلام کرده اند در صورت تولد از میرحسین و کروبی شکایت خواهند کرد.
14) زلزله بم ناشی از عملکرد خاتمی و اصلاح طلبان بود و بهزاد نبوی و تاج زاده و حجاریان و امین زاده اعتراف کرده اند از برنامه ریزان آن زلزله بوده اند.ماستهایی که در دولتهای قبل به مردم می فروختند سیاه بوده است و در دولت نهم نخستین بار در تاریخ ، مردم از ماست سفید استفاده کردند.

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام حامد جان، خوشحالم از اینکه اینجا می نویسی و می تونم نظراتت رو بخونم. موفق باشی. به الهام سلام من رو برسون.

سارا گفت...

حامد جان اگه خواستی من نمودار و آمار نوشته هاتو دارم اگر کسی قبول نکرد، بگو تا خودم توجیهش کنم