۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

انقلاب کردیم که پالایشگاه بسازیم


جناب استاد ، آقای دکتر بادامچیان چند روز پیش طی بیانات خیلی مهمی فرموده بودند که انقلاب فرزندان خودش را نمی خورد ، بلکه آنها را پالایش می کند.به دنبال این بیانات ، خیلی ها به فکر فرو رفتند و خیلی ها در خودشان فرو رفتند و خیلی ها کلا فرو رفتند و این فرو رفتگیها در مجموع آنقدر زیاد شده است که بازتاب جهانی پیدا کرده است.گزارشها حاکی از لرزیدن تن ماکیاولی ، مارکس ، هگل و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس و به اصطلاح صاحبنظر علوم سیاسی در گور ، پس از شنیدن این بیانات حکیمانه می باشد.جمع بندی این فرورفتگیها به شرح زیر است:
1) احتمالا این برادر عزیز ، تفاوت میان رستوران و پالایشگاه را خوب متوجه نیستند.
2) خوب شد انقلاب پالایش می کند ، اگر می خواست بخورد چی می شد؟
3) شاید انقلاب فرزندانش را پالایش می کند ، پدرانش را می خورد.چون نوع برخورد با هاشمی ، کروبی ، موسوی و خاتمی شبیه خوردن می باشد.
4) مشخص نیست که جناب استاد ، آقای دکتر جزو فرزندان انقلاب هست یا نه و اگر هست جزو پالایش شدگان می باشد یا جزو خورده شدگان.البته یک نفر می گفت من را کشتند!!!
5) یک نفر دیگر پیشنهاد داد از این به بعد به جای زندان از عبارت پالایشگاه استفاده شود.
6) ظریفی سوال کرد که چطوری است بعضیها کلا هیچوقت قابل پالایش شدن نیستند و در تمام طول تاریخ در حال خوردن یا پالایش کردن دیگران می باشند؟
7) یک نفر از آن دورها فریاد می زد این چطور پالایش کردنی است که یک عده فرزندان برای پالایش می روند یک جاهایی به جایشان یک عده ای می آیند که اصلا به نظر نمی رسد جزو فرزندان بوده باشند.
8) نسبت مسوولین پالایشگاهها با انقلاب مشخص نشده است.
9) پس قاعدتا انقلاب باید با فرزندان خودش یک کاری بکند.
نتیجه گیری منطقی:انقلاب کردیم که پالایشگاه بسازیم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آخ کخ چقدر این انقلاب خوش سلیقه س
چون دونه درشت بر میداره
در مورد علت خورده نشدن دکتر هم باید بگم انقلاب هرچقدر هم ایراد داشته باشه ولی گه خوری نمیکنه