۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

انتخابات سالم


محبوبترین سیاستمدار همه اعصار و قرون در سراسر جهان ، خیلی دلشکسته و غمگین هستند از اینکه عده ای می گویند انتخابات مساله دار بوده است و می گویند چرا بقیه هم مثل ایشان فکر نمی کنند که سالم ترین انتخابات تاریخ بشریت در ایران برگزار شده است.ما هم از آنجا که مثل ایشان فکر می کنیم انتخابات خرداد 88 از همه نمونه های مشابه ، سالم تر و بهتر و با حال تر بوده است به منظور روشن شدن اذهان عمومی و هدایت همه افراد به راه راست ، ویژگیهای یک انتخابات سالم را به اطلاع همگان می رسانیم:
1) در یک انتخابات سالم فرد پیروز حدود 25 میلیون رای از 40 میلیون رای را به خود اختصاص می دهد و سپس ، حدود 25 میلیون نفر به نتیجه انتخابات اعتراض می کنند.
2) انتخابات سالم ، انتخاباتی است که نتایج آن در همان نخستین ساعات رای گیری بدون کوچکترین خطا ، در رسانه های نزدیک به نامزد پیروز اعلام می گردد.
3) در انتخابات سالم ، پیش از پایان رای گیری ، ستاد نامزدهای رقیب نامزد پیروز مورد حمله قرار گرفته و طرفداران آنها کمی کتک می خورند.
4) در انتخابات سالم ، اگر لازم باشد رای یکی از نامزدها از تعداد نفرات فعال در ستاد انتخاباتیش هم کمتر خواهد بود.
5) اگر انتخاباتی سالم بود در زمان اعلام نتایج تعداد آرای یکی از نامزدها در ساعت 1 نیمه شب از تعداد آرایش در ساعت 6 صبح بیشتر خواهد بود.به عبارت دیگر با گذشت زمان اعلام نتایج ، آرای یکی از نامزدها کم می شود.
6) در یک انتخابات سالم ، هر کس با نفر پیروز نبود قاعدتا علیه کل رژیم است و می توان هر بلایی به سرش آورد.
7) وقتی انتخابات سالم برگزار شود ، فرد پیروز چون خیلی محبوب و مردمی است ، در همه مکانهای عمومی و خصوصی با محافظ حاضر می شود تا مبادا در اثر استقبال بیش از حد ، مردم آسیب ببینند!
8) انتخابات سالم انتخاباتی است که فقط نفر برنده و حامیانش فکر کنند سالم بوده است.بقیه که اهمیتی ندارنداگر هم اهمیت داشته باشند در حد خس و خاشاکند.
9) انتخابات سالم ، انتخاباتی است که بعد از آن ، اجتماع بیش از یک نفر در هر مکان خطرناک تشخیص داده شود.
10) برنده یک انتخابات سالم به خاطر شدت اعتماد به نفس و شادمانی ، تلاش خواهد کرد همه رقبا و طرفدارانشان تا حد امکان ، دستگیر ، زندانی و اگر هم شد محو شوند.
11) انتخابات سالم ، انتخاباتی است که اصلا مهم نیست همه دنیا به برنده آن تبریک می گویند یا نه!
12) انتخابات سالم ، انتخاباتی است که بعد از آن هر گونه تشییع و تدفین و ترحیم نیاز به مجوز شورای عالی امنیت ملی داشته باشد.
13) انتخابات سالم ، ارتباط مستقیم با کارخانه های نوشابه سازی دارد.
14) مسئول برگزاری سالم ترین انتخابات به جای اینکه برای برگزاری و تضمین سلامتی انتخابات بعدی در سمتش ابقا شود ، متولی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی می شود تا این سلامت انتخاباتی را به دانشگاهها تسری دهد و دانشگاهیان را سلامت کند.
15) بعد از یک انتخابات سالم ، همه مردم خوشحال و شاد خواهند بود و در محلهای کار خود شدیدا باانگیزه کار خواهند کرد و رشد اقتصادی به طرز عجیبی زیاد می شود.
پیشنهاد منطقی:وقتی به این قشنگی می توان انتخابات سالم برگزار کرد ، خوب است انتخابات سالم را دوباره تکرار کنند تا نفر برنده رایش بیشتر از دفعه قبل بشود.
توضیح عکس:یکی از مسئولان برگزاری سالم ترین انتخابات ، که ترجیح می دهد چهره اش نمایان نشود تا ریا نشده باشد.

هیچ نظری موجود نیست: