۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

بیانیه اعلام کاندیداتوری ما


در راستای لزوم احساس تکلیف و با توجه به درخواستهای مکرر ملت شریف ایران از اینجانب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد تغییر در شرایط حاکم بر کشور بدینوسیله رسما نامزدی خود را برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داشته و ضمن تشکر از همه گروههایی که از من حمایت کرده و می کنند و شاید بعدا بکنند مهمترین برنامه های انتخاباتی خود را به شرح زیر اعلام می دارم.مشروح این برنامه ها در آینده توسط ستادهای خودجوش مردمی که در حال نوشتن برنامه برای من هستند اعلام خواهد شد:*هدف اصلی من از کاندیداتوری مبارزه با زالوهایی است که از نفت مملکت خود را چاق می کنند و آنچنان به چاههای نفت چسبیده اند که آوردن نفت سرسفره های مردم را دچار اختلال می کند. *من تعهد می کنم در صورت پیروزی در انتخابات به جای توزیع سیب زمینی در همه نقاط کشور به مردم املت رایگان بدهند. این امر مانع از هجوم مردم به محل سکونت من برای خرید گوجه فرنگی ارزان خواهد شد و رفاه ملت شریف را به دنبال خواهد داشت. *اولویت من در سیاست خارجی گسترش روابط با کشورهای مهم و پیشرفته و تاثیرگذار نظیر هندوراس ، ماکائو ، بوتسوانا ، سنت وینسنت و گرانادا و... می باشد.همچنین حتی الامکان از کشورهای مظلوم عرب و سران نحیف آنها با تمام قوا حمایت کرده و به آنها کمک می کنم.به کسی هم ربطی ندارد که این کشورها راجع به خلیج فارس و جزایر ایرانی چه می گویند. *در دوره ریاست جمهوری من هیچ ایرانی با مفاهیمی همچون تورم ، بیکاری و خط فقر برخورد نخواهد کرد و کلا اوضاع گل و بلبل خواهد بود. *من به هر ایرانی ماهیانه 55 هزار تومان به علاوه سهام شرکت ملی نفت و سهام قالیشویی شربت اوغلی را خواهم داد و از محل سود آن به هر ایرانی یک دستگاه آپارتمان در کیلومتر 341 کویر لوت اعطا می کنم. *در راستای حمایت از اهالی فرهنگ دستور خواهم داد سری دوم سریال یوسف پیامبر ساخته شود تا مردم بفهمند بالاخره زلیخا کلا چه کار کرد؟! *به منظور ترویج موسیقی غنی و پرمحتوای ایرانی با تمام خوانندگان زیرزمینی و رو زمینی مانند سوسیس مانکن ، میشولک ، دمبل سگک و امثالهم جلسات منظم فرهنگی خواهم داشت. *با هدف حمایت از آزادی بیان و مطبوعات دستور خواهم داد بودجه روزنامه کیهان 200 برابر شده و صدا و سیما هر 5 دقیقه یکبار اخبار بیست و سی شبکه دو و بیست شبکه خبر را از تمامی بخشهای خبری پخش کنند. *در دوران ریاست جمهوری من ورزش شکوفا شده و تضمین می کنم حداقل یک ورزشکار در بازیهای المپیک 2012 لندن اعزام نموده و باشگاههای فوتبال ما موفق به کسب مساوی در برابر تیمهای عربی و آسیای میانه شده و تیم ملی به بازیهای جام ملتهای آسیا صعود کند. *با عنایت به آماده شدن برنامه های من در روزهای آینده بیشتر از این مزاحم اوقات ملت شریف ایران نشده و امیدوارم از تماشای سریال جومونگ لذت ببرند.در انتها خواهش می کنم چون ما اصولا به چیزهای خودجوش امیدواریم لطفا همه به صورت خودجوش به ما کمک مالی و نقدی و غیره بکنند تا نشان بدهند که شعار ما تغییر است و ما می توانیم تغییر بدهیم و بکنیم توضیح عکس:مهندس حامد شجاعی در لحظه شنیدن خبر کاندیداتوری خودش از رادیوی گوشی تلفن یکی از اعضای مستضعف ستادهای خودجوش انتخاباتی

هیچ نظری موجود نیست: