۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

ما مانده‏ایم تنهای تنها


این بار می‏خواهم از همه مسئولان محترم مملکت تشکر کنم چرا که بالاخره توانستم دلیلی برای تشکر از آنها پیدا کنم .البته امیدوارم دوستان عزیزی که این نوشته را می‏خوانند، دچار این توهم نشوند که این سپاسگزاری طنزآمیز است.هرگز! آقایان و خانمهای مسئول، (فرقی نمی‏کند رییس جمهور یا هرکس دیگری)! از همه شما سپاسگزارم . زیرا شرایطی را فراهم آورده‏اید که اگر روزی یک فرد یک لاقبا مثل من ، از این کشور خارج شد، در همه جای دنیا آشنا و دوستی داشته باشد و محتاج هتل و مهمانسرا نگردد. واقعا ممنونم! امروز با کمال مسرت و شادمانی اعلام می‏کنم که به زودی تعداد دوستان و آشنایان من در سایر نقاط دنیا از تعداد دوستانم در داخل ایران تجاوز خواهد کرد و این پیروزی و موفقیت بزرگ بی‏شک مرهون تلاش‏های بی‏وقفه شما مسئولان زحمت‏کش است. در دوران لیسانس در دانشگاه پلی‏تکنیک در گروه دوستی تقریبا 20 نفره‏ای که داشتیم ، 3 حامد موجود بود: یکی اینجانب ، معروف به پدر ، دوم حامد تپل و سوم حامد لاغر (دماغ) ! خواهم گفت که از آن جمع چه کسانی امروز در کجای دنیا هستند .اما ، چیزی که بهانه این تشکر شد ، آن بود که حامد تپل دیشب خبر داد که حامد لاغر به اتفاق پریا( همسر نازنینش) به زودی برای ادامه تحصیل راهی بلژیک می‏شوند .ابتدا می‏خواستم از رفتن حامد و پریا ناراحت شوم اما بعد تصمیم گرفتم به خاطر نرفتن خودم وامثال خودم ناراحت شوم. می‏دانید چرا؟ چون در این گوشه دنیا آنقدر گرفتاری و دلیل برای نماندن هست که آدم از نرفتنش ناراحت شود. خودتان قضاوت کنید : کارشناس ارشد مهندسی پلیمری را می‏شناسم که کار پیدا نمی‏کند.کارشناس علوم تربیتی را می‏شناسم که منشی‏گری می‏کند. جوانان زیادی را می‏شناسم که در تامین هزینه‏های روزمره زندگی وامانده‏اند. جوان 28 ساله‏ای را می‏شناسم که بدون هیچ‏ سابقه مدیریتی روشن مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکتهای کشور شده است و ... ولی باز هم از مسئولان محترم به همان دلایلی که گفتم تشکر می‏کنم . در ضمن خیال این عزیزان را هم راحت کنم، امثال ما ، چون موجودات بالذات ناراحتی هستیم، به این سادگی از این مملکت نخواهیم رفت پس دلشان را خوش نکنند ، هر چند که با رفتن این دوستان و آشنایان ما مانده‏ایم تنهای تنها ! فهرست زیر آن گروه از دوستانی هستند که در این 3- 4 سال از ایران خارج شده‏اند و من در حال حاضر اسامیشان را به خاطر دارم: L تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجملL داور و لیلا (بلژیک)، امیر(کانادا)، پدرام و لیلا(آمریکا) ، مهنوش(آمریکا) ،کوروش و آناهیتا (آمریکا) ،آراز و مهسان(کانادا) ، هانی( کانادا) ، محسن(کانادا) ، امیر(آمریکا) ، صدرا(فرانسه)، سارا (اتریش) ، مها (استرالیا) ، پیام (استرالیا) ، آرش (پرتقال) ، داوود (پرتقال) ، بهزاد و تیبا (پرتقال) و

هیچ نظری موجود نیست: