۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

بیانیه حقوق شهروندی


در راستای لزوم شفافیت و پاسخگویی مسئولان و با عنایت به اینکه ما هنوز رییس جمهور نشده می خواهیم پایبندی خود به شعارهایمان را نشان دهیم به منظور پاسخگویی به شبهات خواهرمان مریم که نکاتی را در باب بیانیه اعلام کاندیداتوری ما مطرح کرده اند ؛ بیانیه دوم خود را به این شرح و با محوریت حقوق شهروندی منتشر و مواضع خود درباره شبهات مذکور را اعلام می نماییم: *ما در ایران زندانی سیاسی نداریم و اگر زبانم لال یک روز زندانی سیاسی داشتیم اصلا ایرادی ندارد!مگر اصغر قاتل هم زندانی نبود؟!خب زندانیان سیاسی هم مثل ایشان هستند و اصلا فرقی ندارند!من با هر نوع تبعیض مخالفم! *در رابطه با گشتهای ارشاد باید بگویم اگر کروبی رییس جمهور شود خودشان گشتها را جمع می کنند ، اگر هم موسوی رییس جمهور شود خودش گشتها را جمع می کند اگر هم من رییس جمهور شوم احتمالا گشتهای ارشاد خودشان مرا جمع می کنند! *به قول رقیب عزیزمان میرحسین موسوی ، سهام عدالت مصیبتی است که برای دولت بعد به ارث گذاشته می شود و من هم به همین خاطر و از آنجا که تفاوت بنیادین با دیگر رقیب عزیزمان محمود احمدی نژاد ندارم سهام عدالت را ادامه می دهم.به این منظور همانطور که در بیانیه قبل هم گفتم گروه مشاوران اقتصادی اینجانب مذاکراتی با قالیشویی شربت اوغلی ، فروشگاههای دریانی ، حاج حسین سوهانی و پسران و ... انجام داده اند. *از نظر اینجانب همه شهروندان ایرانی حق دارند زندگی کنند اما در باره حق اعتراض و انتقاد آنها باید بیشتر فکر کنم.در عین حال به منظور نشان دادن پایبندی خودم به مبانی آزادی بیان ، از اعتراضهای به حق و تظاهرات مردم ونزوئلا علیه مخالفان دولت این کشور و برادر عزیزمان هوگو چاوز حمایت می کنم. *با هر نوع برخورد با دانشجویان مخالفم و معتقدم اگر دانشجویی کار بدی کرد باید بدون هر نوع برخورد و با شیوه هوشمندانه و نرم ایشان را به محلهای مربوطه منتقل کرد. *به نظر من مشکل جامعه ، مو و ظاهر جوانان نیست و باید جوانان آزاد باشند همانطور که ما می خواهیم ظاهر خود را انتخاب کنند. *در رابطه با احزاب و گروههای سیاسی باید بگویم که من هیچ اعتقادی به احزاب ندارم اما اگر حزبی متعلق به ما باشد یا از ما طرفداری کند بسیار خوب است و باید از آن حمایت کرد.احزاب و گروههای مخالف ما هم اصولا سودی برای کشور ندارند و بهتر است یا کلا نباشند یا اگر هم خواستند باشند خیلی نباشند! *مطبوعات آزادند در حمایت از ما و تبلیغ برای ما هر چه دوست دارند بنویسند و اگر هم خواستند از ما انتقاد یا با ما مخالفت کنند باز هم آزادند در طرفداری و حمایت از ما هر چه می خواهند بنویسند. *سایر مواضع ما در بیانیه های آتی اعلام می گردد و تنها ذکر این نکته لازم است که من تا آخر در صحنه می مانم و آنقدر می ایستم که مجبور شوم بروم

هیچ نظری موجود نیست: