۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

برادر هسته ای!منحل بکن دسته ای!

اکنون که به حول و قوه الهی و در شرایطی که اکثریت قریب به اتفاق استادان و دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی ایران که از اردوی فتنه سال گذشته هستند و یک عده خس و خاشاک و میکروب می باشند با انتشار نامه هوشمندانه 144 نفر از کسانی که اساتید با بصیرت این دانشگاه هستند و از انحلال و ادغام دانشگاه حمایت می کنند به رییس بقیه دولت نهم ، در اجرای توطئه خود به منظور ایجاد آشوب ناکام مانده اند ، و به دلیل لزوم نشان دادن برخورداری از بصیرت به منظور واکسینه شدن در برابر میکروبها ، ما هم تصمیم گرفتیم با انتشار نامه ای خطاب به یکی از مسئولین ذی ربط و اعلام حمایت از ادامه ادغامها و انحلالها ، بصیرتمان را به همه جهانیان نشان بدهیم . متن نامه هوشمندانه ما به شرح زیر است :

ریاست محترم امور تعدادی از ساختمانهای خیابان پاستور تهران؛

سلام علیکم.

اکنون که به لطف درایت بی حد و حصر جنابعالی ، دانشگاه علوم پزشکی ایران که بی شک ، وجودش باعث شلوغی تهران و افزایش آلودگی هوا و همچنین دشوار شدن امداد رسانی به شهروندان آسیب دیده از زلزله آینده تهران می شد ، با قاطعیت منحل شده است ، اینجانب به عنوان یکی از اعضای امت همیشه در صحنه ضمن اعلام همه حمایت خود از این اقدام ارزشی و انقلابی از جنابعالی می خواهم که برای نشان دادن همه قابلیتهای اصولگرایی اصیل انقلابی به جامعه ، ادغامها و انحلالهای زیر را نیز در دستور کار قرار دهید تا هم مشکلات شهر تهران همگی حل شود و هم الگوی توسعه اسلامی پیش روی جهانیان ترسیم شود تا مدیریت جهان را راحتتر به ما بسپارند.

لطفا دستور بدهید سایر دانشگاههای تهران هم همگی منحل بشوند و در دانشگاههای کاراکاس ، کابل و موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی جنوب لبنان و دانشگاه ملی نوار غزه ادغام گردند . حوزه علمیه قم ، منحل بشود و بخش معتبر و خوبش که طبیعتا حضرات آقایان مصباح یزدی ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی می باشند در حوزه علمیه مشهد ادغام شده و بقیه آن به حوزه نجف ارسال شود تا در صورت لزوم همانجا ادغام گردند . بهتر است به منظور کاهش جمعیت تهران ، باشگاههای استقلال و پرسپولیس منحل شوند و در باشگاههای معتبر مناطق آرادان و مشاء ادغام شوند . البته به منظور احترام به مردم شریف ایران اسم این دو باشگاه حفظ شود و به عنوان باشگاه استقلال آرادان و پرسپولیس مشاء ، در رقابتهای ورزشی حاضر شوند . مجلس را منحل و در شورای نگهبان ادغام کنید تا فرآیند قانونگذاری و رد صلاحیت همه کسانی که به هر نحوی قصد دخالت در اداره امور کشور را دارند ، تسهیل شود . همه شوراهای شهر و روستا منحل و در وزارت کشور ادغام شوند . دانشگاه آزاد اسلامی منحل و امور مالی آن در اختیار وزارت کامران دانشجو قرار گرفته و سایر امورش به دبیرستانهای غلامعلی حدادعادل واگذار شود . صنعت کشور منحل و در صنعت چین ، حل شود و باغداری و کشاورزی مملکت هم به سایر کشورها واگذار شود . مجمع تشخیص مصلحت نظام منحل شود و نیازی هم نیست در جایی ادغام شود . ارتش را در تهران منحل نمایید و در سپاه ادغام کنید تا مشکل ترافیک بسیاری از نقاط تهران حل شود . به منظور کاهش جمعیت و افزایش دورکاری در تهران ، به جز روزنامه های کیهان ، جوان ، وطن امروز ، تهران امروز و رسالت ، بقیه روزنامه ها را توقیف کنید و خبرنگارانش را با هدف گسترش فرهنگ دورکاری به بازداشتگاههای معتبر خارج از تهران و یا کشورهای خارجی منتقل نمایید . زندانیان سیاسی و مطبوعاتی و دانشجویی را که از عوامل اصلی شلوغ شدن تهران هستند از این شهر خارج و به زندانهای مناطق دوردست مانند بهبهان ، ایذه ، برازجان و... بفرستید . اصلا اگر می توانید خود شهر تهران را منحل کنید و بخشهای اجرایی و اداری آن را به شهرداری آرادان و بخشهای توریستی و فرهنگی آن را به دهداری مشاء واگذار کنید تا همه مشکلات تهران ، یکجا حل شود .

اینجانب بار دیگر از همه اقدامات انقلابی شما ، حمایت می کنم و می گویم که برادر هسته ای!منحل بکن دسته ای!

هیچ نظری موجود نیست: