۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

ستاره دخت ایران

مدیر کل محترم امور زنان وزارت فخیمه آموزش و پرورش اعلام نموده که ستاره دخت ایران (دختر شایسته سابق) از میان دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان انتخاب خواهد شد و به منظور اینکه این انتخاب مانند انتخاب دختران شایسته در سالهای قبل از انقلاب نباشد ، معیارهایی همچون موفقیت درسی ، آراستگی و اعتقادات دینی و مذهبی ملاک گزینش ستاره دخت ایران می باشد . از آنجا که همگان به نقش مهم معیارهایی که توسط مسوولین در مسایل مختلف اعلام می شود ، واقفند و با توجه به اینکه خیلی مسایل هست که یک دختر ستاره واقعی باید رعایت کند تا بعدها در کنار خانه داری ، همسر شایسته ای هم باشد و از آنجا که لایحه حمایت از خانواده هم به نحوی در حال تبیین معیارهای زن شایسته است و چون یادمان نرفته که چند سال پیش یکی از نمایندگان خیلی اصولگرای مجلس گفته بود که مهریه زن را باید به تناسب سالهایی که از ازدواجش گذشته به روز نموده و پرداخت کرد ، چون زن استهلاک دارد و بنا به خیلی دلایل دیگر که لزوما نیازی هم به برشمردن تک تک آنها نیست ، معیارهای ستاره دخت بودن از دیدگاه بقیه دولت نهم و پدران معنویش به شرح زیر اعلام می گردد :

1- ستاره دخت ایران باید آراسته باشد ، یعنی لباسهای تیره بپوشد ، سبیلهایش را هر روز صبح قبل از خروج از خانه شانه کند ، از کرم و لوازم بهداشتی تا حد امکان استفاده نکند .

2- ستاره دخت ایران ، صدایی زمخت و مردانه دارد ، مبادا که مردان نامحرم از شنیدن صدایش مرتکب فعل حرام باشند و تا جایی که می تواند باید قابلیت جیغ و داد کردن را مخصوصا در مناسبتهای خاص داشته باشد .

3- ستاره دخت ایران ، به صورت خودجوش خیلی وقتها به خیابان می آید و در برابر دوربین تلویزیون عزت ضرغامی در حالیکه جیغ می زند از آمریکا و انگلیس و سران فتنه ابراز انزجار نموده و آرزو می کند همه مخالفان آن آقا و روسا و رفقایش ، جز جیگر بزنند .

4- ستاره دخت ایران ، در شرایط عادی قد کوتاه و کمی چاق است و چادر و کفش بدون پاشنه می پوشد اما در شرایط خاص و مثلا در زمان انجام فعالیت انتخاباتی در ستاد آن آقا تبدیل به دختری ، قد بلند ابرو کمون چشماش سیاهه وای ! می شود و از کفش پاشنه بلند ، شلوار تنگ و مانتوی چسبان همه جا نما استفاده می نماید .

5- ستاره دخت ایران ، دارای موفقیتهای درسی بیشماری است و با استفاده از سهمیه های جدیدی که برای اعضای بسیج تعیین شده است با شایستگی وارد دانشگاه می شود .

6- ستاره دخت ایران ، قول می دهد در آینده همسر شایسته ای برای مرد زندگیش باشد و در تمام طول زندگی مشترک ، مانند شب زفاف از همسرش پذیرایی کند .

7- ستاره دخت ایران ، تعهد می دهد که به همسر آینده اش در انتخاب و اختیار همسران جدید کمک نموده و اگر یک وقت همسرش بدون اطلاع او عمل خاک تو سری انجام داد ، بیشتر از قبل از همسرش پذیرایی کند .

8- ستاره دخت ایران ، معتقد است که زن موجودی درجه دوم است و باید همه خواسته های مرد زندگیش را بدون چون و چرا ، اجرا کند .

نتیجه گیری منطقی : وزارت آموزش و پرورش بقیه دولت نهم همه مشکلات دانش آموزان و معلمان کشور را حل کرده و باغچه علم و ادب کشور را خوب بیل زده است و فقط همین یک کار باقیمانده را دارد تا رسالتش را کامل انجام دهد .

توضیح عکس : تصویر سمت چپ ، نشان دهنده ستاره دخت ایران مدل بقیه دولت نهم و تصویر سمت راست نشان دهنده دختر شایسته ایرانی مدل طاغوتی است .


هیچ نظری موجود نیست: