۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

اینترنت حلال

چنانکه در اخبار آمده ، به زودی در ایران اینترنت حلال راه اندازی خواهد شد . بسیاری از دوستان مشتاق بودند که اطلاعات دقیقی از ماهیت ، ویژگیها و فواید این نوع از اینترنت بدانند . از این رو ما بر خود واجب دانستیم که در این باب اجتهاد نموده و اطلاعات لازم را در اختیار عموم قرار دهیم .

اینترنت حلال ، نوعی از اینترنت است که در لحظه اتصال حتما باید با کلیک چپ وارد آن شد . پس از انجام کلیک به شکل گفته شده ، صفحه اینترنت با رمز یا علی باز می شود و بر کاربر واجب است که با صدای بلند ، خطاب به اینترنت بگوید علی نگهدارت ! پس از اتصال باید همه آدرسها را به فارسی تایپ کرد و متن همه صفحات هم فارسی یا حداکثر ، عربی خواهد بود . مگر غربیها در اینترنت حرام ، آدرسهایشان را فارسی می نویسند که حالا ما در اینترنت حلال ، آدرس را انگلیسی بنویسیم ! در اینترنت حلال ، رعایت حجاب و شئونات اسلامی ، الزامی است و کاربران حق ندارند با شلوارک ، زیرپوش رکابی ، تاپ و دامن کوتاه به اینترنت وصل شوند . در فضای اینترنت حلال آپلود یا دانلود کردن هر نوع موسیقی به جز ، موسیقی دلنشین حاج سعید حدادیان و حاج منصور ارضی ممنوع است . در اینترنت حلال نیازی به استفاده از فیلترشکن و وی پی ان نیست چون فیلترشکنها هم فیلتر هستند و اصولا ماهیت این نوع اینترنت آنقدر پاک و سالم است که نیازی به این آلات فعل حرام نیست . در این نوع اینترنت ، کاربران می توانند در تالارهای گفت و گوی سالم ، که در برگیرنده فضاهای گفت و گو ویژه برادران ، شامل مردان و پسران به صورت مختلط و ویژه خواهران ، شامل زنان و دختران به صورت مختلط است گفت و گو کنند و به این ترتیب از آلوده شدن به گناه در امان بمانند . در اینترنت حلال ، هر نوع شنود ، بازرسی اطلاعات شخصی و دخالت در حریم خصوصی کاربران جایز است ، زیرا رسالت اصلی این اینترنت ، به زور به بهشت بردن کاربران است . در اینترنت حلال ، کاربران با انواع سید خراسانی و شعیب بن صالح آشنا می شوند .

و اما بنا به روایات متعدد ، کاربران اینترنت حلال را پاداشهای فراوانی خواهد بود . مردانی که از اینترنت حلال استفاده می کنند به بهشت خواهند رفت و در آن بهشت ، حوریانی فراوان به آنها می دهند که هر حوری مثل صد زن زمینی خواهد بود و بر تن آن حوریان حله هایی ضخیم خواهد بود که با اینکه خیلی ضخیم است ولی مچ پای حوریان از زیر آن معلوم می شود و اینچنین مردان کاربر اینترنت حلال از نگاه کردن به آن جاهای حوریان مذکور مورمورشان خواهد شد . و اما آن دسته از مردانی که کارشان با حوریان موصوف رفع نمی شود را مژده داده اند به کامجویی از غلمانهایی که دور بازویشان چهل و پنج سانتیمتر است و رانهایشان مانند ران شتر نر قرمز می ماند و لبهایشان مانند گل است . زنانی که از اینترنت حلال استفاده کنند نیز مژده داده شده اند به اعطای غلمانهایی بسیار درشت اندام ، تو گویی شبیه آرنولد و سیلوستر استالونه ، با رانهایی به اندازه ران فیل و سینه ای شبیه به سینه گوریل ، البته در ابعاد و اندازه و چشمانی مشکی و ابروانی کمانی و کشیده !

با عنایت به همه موارد گفته شده ، بدیهی است که هموطنان گرامی با میل و رغبت و شوق و ذوق فراوان ، چشم به راه آغاز به کار اینترنت حلال باشند تا هم خیر دنیا به آنها برسد و هم عاقبت ، در بهشتی که وعده داده شد ساکن شوند .


هیچ نظری موجود نیست: