۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

افسران جنگ نرم

از زمان انتشار خبر حضور افسران جنگ نرم در مدارس از اول مهر ماه آینده ، دوستان زیادی با ما تماس گرفته و خواستار روشن شدن موضوع و آشنایی با این افسران شده اند . از این رو ، تصمیم گرفتیم اطلاعات لازم درباره افسران جنگ نرم را در اختیار خوانندگان محترم قرار دهیم .

افسران جنگ نرم اصولا به طور کلی در هفت درجه از پایین به بالا ، به شرح زیر رده بندی می شوند : ستوان سوم جنگ نرم ، ستوان دوم جنگ نرم ، ستوان یکم جنگ نرم ، سروان جنگ نرم ، سرگرد جنگ نرم ، سرهنگ دوم جنگ نرم و سرهنگ جنگ نرم . چهار رده اول ، افسران جنگ نرم و سه رده بعدی ، افسران ارشد جنگ نرم هستند . ماهیت کار این افسران ، خیلی نرم است و دارای روحیه لطیفی هستند . به عبارت دیگر ، این افسران ، فقط در کارهای نرم وارد می شوند و اگر روزی روزگاری جنگ سختی در بگیرد ، این افسران ، حداکثر می توانند در آشپزخانه یا واحد پخش نوحه های حاج صادق آهنگران ، فعالیت کنند . افسران جنگ نرم ، به هیچ عنوان قادر به دست گرفتن اسلحه در شرایط جنگ سخت نیستند ، زیرا ممکن است برای پوستشان بد باشد . از طرف دیگر این افسران اصولا به خاطر روحیه نرمی که دارند ، در شرایط جنگ سخت ، ترجیحا نباید در جبهه باشند ، چرا که ممکن است صدای توپ و تفنگ به شنواییشان آسیب بزند . علاوه بر آن ، اگر قرار باشد افسران جنگ نرم در جنگ سخت هم حاضر باشند ، پس چه کسی برای افراد حاضر در جنگ سخت ، دعا کند ؟ البته همه اینها دلیل بر آن نیست که افسران جنگ نرم ، از به وجود آمدن جنگ سخت استقبال نکنند . بالاخره ، روحیه شهادت طلبی که نباید در جامعه از بین برود !

و اما در باب وظایف افسران جنگ نرم باید به این نکته توجه کرد که این افسران اصولا با نرمیجات سر و کار دارند و به همین خاطر ممکن است مثلا روی مواضع سخت انسانها مانند مغزشان ، هیچ تاثیری نتوانند بگذارند و در مقابل قادر به انجام وظیفه در مواضع نرم افراد باشند . به همین خاطر است که اگر چه در واقع افسران جنگ نرم ، وظیفه شستن و آب کشیدن مغز دانش آموزان را بر عهده دارند ، ولی از هم اکنون می توان گفت که آبی را که قرار است صرف این شست و شو کنند عملا در هاون کوبیده اند و این امر مغایر با اصل آسمانی اصلاح الگوی مصرف هم می باشد . وظیفه دیگر این افسران ، این است که هر کسی ، هر چیزی گفت و هر طوری که فکر کرد ، به طور نرمی ، آن را مخابره نمایند تا اگر لازم شد ، سرداران جنگ نرم هم وارد عمل شده و به شکل نرمی برخوردهای لازم را انجام دهند . البته در باب سرداران جنگ نرم باید این نکته را اضافه کرد که این عزیزان ، اگر لازم باشد ، برای جنگ نرم از اشیا سفت و سختی مانند باتوم ، میلگرد ، چماق و حتی در صورت نیاز ، بطریهای نوشابه هم استفاده می کنند . وظیفه دیگر افسران جنگ نرم این است که با سر کار رفتن ، آمار بیکاری را کاهش دهند و این چنین منعکس شود که نرخ بیکاری ، تک رقمی شده ، تورم کاهش یافته و تولید ناخالص ملی هم بالا رفته است و به همین خاطر بقیه دنیا در حال فروپاشی هستند . وظیفه دیگر افسران جنگ نرم این است که ثابت کنند مملکت از بدو تاریخ تا سال 84 در حال نابودی بود تا اینکه به شکل ناگهانی معجزه هزاره سوم رخ داد و پری رویی ، پرده از رخ انداخت و همه چیزهایی که حق مسلم ماست به دست آمد و ما در دنیا خیلی محبوب و پرطرفدار هستیم و اصلا همه دنیا هر روز صبح به امید وجود ما از خواب بیدار می شود و شبها هم به اتکای وجود ما می خوابد . همچنین افسران جنگ نرم ، که قاعدتا همگی از باهوش ترین افراد این مملکت هستند باید به دانش آموزان ، ریاضی و حساب و کتاب بیاموزند تا دانش آموزان بدانند که مثلا چهار یا پنج میلیون تقسیم بر چهل میلیون ، مساوی با شصت و سه درصد است و همچنین چهل میلیون ، اینقدر عدد کوچکی است که در مدت 8 ساعت ، می توان از یک تا چهل میلیون را شمرد . افسران جنگ نرم ، همچنین باید به دانش آموزان بیاموزند که کامپیوتر ، اینترنت ، ماهواره ، نستله ، کوکاکولا ، بنتون ، سریال لاست و چیزهایی مانند اینها همگی از عوامل و مزدوران اسراییل و آمریکا هستند باید با آنها برخورد کرد .

لازم به ذکر است که در صورت وجود هرگونه شبهه و سوال دیگری پیرامون افسران جنگ نرم ، این وبلاگ با آغوش باز و به شکلی نرم آنها را پذیرش می کند و نرم گونه ، اقدام به پاسخگویی خواهد نمود . به هر حال بر همگان واضح و مبرهن است که از سال 84 به بعد که کشور در حال شکوفا شدن است ، پاسخگویی هم بسیار زیاد شده و در نتیجه ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و بر منکرش هم لعنت ! بشمار !

توضیح عکس : این فرد ، یک آدم چاخان و خالی بند است . افسران جنگ نرم اگر قرار بود اهل مردن باشند ، از اول می رفتند افسر جنگ سخت می شدند !


هیچ نظری موجود نیست: