۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

ما را فیلتر نکنید


اصولا ما دیدیم که سایت پرشین بلاگ را فیلتر کردند ، از آن طرف هم به روزنامه های طرفدار خاتمی و موسوی و کروبی دستور دادند که حق ندارند اسم این آقایان را بنویسند یا از آنها دفاع کنند ولی از یک طرف دیگر به روزنامه های مخالف آن آقایان اجازه دادند که هر چقدر دوست داشتند به ایشان فحش بدهند یا تهمت بزنند.همچنین دیدیم که سردار عراقی که در همین وبلاگ خیلی محترمانه سخنی با ایشان گفتیم در یک جلسه ناگهان بلند شد و به گوش یکی از همکارانش سیلی زد و در ضمن دیدیم که هر کسی بازداشت می شود بعد از یک مدت به این نتیجه می رسد که جقدر آدم بدی بوده است و اشتباه کرده است و بهتر است خودش را اصلاح کند و از اصلاح طلبی دست بردارد و اصولگرا بشود و خیلی چیزهای دیگر هم دیدیم که شاید الان یادمان نیاید و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ، قبل از اینکه دوستان و برادران و خواهران به زحمت بیفتند و بخواهند ما را فیلتر کنند و بعد هم ببرند یک جاهایی که در راستای اصولگرایی ، اصلاح شویم ، خودمان تلاش کنیم و اصولگرا بشویم و به همین خاطر هم نظرات خود را پیرامون موضوعات گوناگون به شرح زیر شفاف می کنیم:
1- چرا من اصلاح بشوم؟بروید کسانی را بگیرید اصلاح کنید که ما را فریب دادند.منظورم کسانی مانند میرحسین موسوی و مهدی کروبی و محمد خاتمی و اکبر هاشمی بهرمانی و جد و آبا و فرزندانش است که البته جهت حفظ آبروی آنها ترجیح می دهم اسمشان را نیاورم.
2- در درگیریهای خیابانی خودم به چشم خودم دیدم که بسیاری از برادران برای اینکه به مردم آسیبی نرسد ، با باتوم و شوکر خودشان را می زدند و به سمت خودشان ، گاز اشک آور پرتاب و حتی در صورت لزوم تیراندازی کردند تا مردم ، امنیت داشته باشند.
3- همه کسانی که بازداشت شدند ، شرایط خوبی داشتند و خیلی لذت بردند و به همین خاطر آنهایی که داخل هستند ، بیرون نمی آیند و آنهایی هم که بیرون هستند هر روز پشت در اتاق برادر زحمتکش ، سعید مرتضوی جمع می شوند تا شاید امکان استفاده مجدد از امکانات زندان و بازداشتگاه (از جمله اینترنت پرسرعت و بدون فیلتر جهت وبلاگ نویسی و وارد شدن به فیس بوک) را پیدا کنند.
4- صدا و سیمای عمو عزت ، بی جهت ترین ، راستگوترین ، با اخلاق ترین ، پربیننده ترین ، باحال ترین ، قابل اطمینان ترین و ...ترین رسانه صوتی و تصویری دنیا است.
5- دولت نهم ، قوی ترین ، سالم ترین ، محبوب ترین ، مردمی ترین ، دموکرات ترین ، طولانی ترین ، و ...ترین دولت دنیا در طول تاریخ است.
6- اوباما و بقیه سران دنیا التماس می کنند حتی اگر شده 10 ثانیه با رییس جمهور ایران حرف بزنند و نظراتش را درباره مسائل گوناگون بدانند.
7- هولوکاست و جنگ جهانی دوم و انفجار بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی ، افسانه و ساخته و پرداخته امپریالیسم جهانی است.
8- بحران اقتصادی جهان هیچ تاثیری بر ما ندارد و ایران خودرو ، سودآورترین شرکت خودروسازی جهان است و اگر مهرداد جان سر جایش بماند ، دایملر کرایسلر التماس خواهد کرد تا سایپا زیر پر و بالش را بگیرد.
9- هر کس هفته ای یک بار از در خانه بیرون بیاید ، شاغل محسوب می شود و از جمله دستاوردهای مهم این سالها همین بوده که آمار اشتغال به 415 درصد رسیده است و مدارکش نیز موجود می باشد.
10- نظرسنجی ها نشان می دهد که بعد از جناب آقای دکتر احمدی نژاد ، آقایان دکتر علی کردان ، دکتر اسفندیار رحیم مشایی ، دکتر سعید مرتضوی ، دکتر محمدعلی جوانفکر ، دکتر مجتبی ثمره هاشمی ، دکتر صادق محصولی ، دکتر کامران دانشجو ، دکتر حسن فیروزآبادی و دکتر محمدعلی جعفری و دکتر حسین شریعتمداری محبوبترین شخصیتهای سیاسی ایران و جهان هستند.
11- هیچ صدایی در جهان ، خوش تر از صدای حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان و حاج آقای هلالی و حاج آقای طاهری نیست.
12- هیچ واعظی در جهان مثل آقایان شیخ احمد جنتی و شیخ احمد خاتمی و شیخ محمد یزدی ، دانشمند و متین و قابل اعتماد نیست.
13- همه دنیا از سیستم قضایی ایران الگوبرداری می کنند و از زمانی که رییس دستگاه قضایی عوض شده ، بیشتر هم الگو برمی دارند.
14- مردم ایران همه خوشحال و کاملا راضی هستند و آمار نشان می دهد ایرانیان ، شادترین مردم دنیا بوده و کمترین میزان ناراحتی های قلب و اعصاب در ایران است
15- ما را فیلتر نکنید اما هر چه می خواهید ، بگویید تا بگوییم.

هیچ نظری موجود نیست: