۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

پیشنهادهایی به برادر باراک اوباما


با عنایت به اینکه برادر ارزشی و مکتبی و فرهنگی ، اسفندیار رحیم مشایی فرموده اند که اوباما هر وقت مثل احمدی نژاد حرف زد توسط حاضران در سازمان ملل تشویق شد و با توجه به اینکه اوباما هم مثل بعضی ها خیلی دوست دارد که وقتی حرف می زند جمعیت خشک شوند و کسی پلک نزند و مرتب هم برایش دست بزنند ، به برادر اوباما پیشنهاد می کنیم نکات زیر را در زندگی و همه سخنرانیهایش رعایت کند:
1- در زمان سخنرانی خیلی توجه نکند که چند نفر مشغول گوش دادن به حرفهایش هستند.
2- حتما به بقیه دنیا به جز چین و روسیه و ونزوئلا گیر بدهد.
3- قبل از سخنرانی حتما ستون طنز کیهان را بخواند و با استفاده از سبک بدیع طنز نویس مذکور ، در سخنرانیش حتما از عبارات ما می گوییم... ، آنها می گویند...کمک بگیرد.
4- چون پسر ندارد دخترش را به پسر کسی بدهد که عین اسفندیار جان ، دانشمند ، فاضل ، قابل اعتماد و اهل دوستی و رفاقت با همه مردم دنیا باشد.
5- حتما در سخنرانیهایش به این نکته توجه کند که آمریکا متعلق به سرخپوستان و آفریقا متعلق به سیاهپوستان است و در نتیجه فراموش نکند که خودش باید رییس جمهور آفریقا شود و مورالس رییس جمهور سرخپوست بولیوی باید رییس جمهور آمریکا شود.همانطور که اگر کسی مثلا اهل گرمسار بود باید حتما رییس جمهور همانجا شود.
6- حتما اشاره کند که از میان ده ها روزنامه موجود در کشورش هر روز هزاران روزنامه علیه ایشان مطلب می نویسند اما توقیف نمی شوند.
7- یادش نرود که بگوید از نشانه های آزادی در آمریکا این است که کارتر و کلینتون و بوش ها (پدر و پسر) زندانی نیستند.
8- فراوش نکند که هر کس که با او نیست علیه اوست و البته تعداد کمی هستند که اینطوری هستند و آنها هم مقداری خس و خاشاکند.
9- سعی کند از همه شکایت کند.در این راستا فهرستی از افرادی که باید از آنها شکایت شود تهیه کند و نام پاپ بندیکت شانزدهم را در صدر فهرست مذکور بگذارد.
10- اهل خجالت نباشد.شرم و حیا برای کسی که مجبور است رییس جمهور باشد چیز خوبی نیست.
11- حتما تاکید کند که در کشورش زندانی سیاسی ندارند و هیچ دانشجویی برای ادامه تحصیل دچار مشکل نیست.
12- حتما یک عکس خانوادگی یا پرسنلی از یک خانم عرب همراه خودش داشته باشد و هر وقت راجع به حقوق بشر در آمریکا مورد پرسش قرار گرفت آن عکس را به خبرنگاران نشان بدهد و درباره حقوق بشر آن خانم سوال کند.
13- علاوه بر عکس مذکور ، عکس خانمهای دیگری را هم با خودش داشته باشد و اگر احساس کرد در بحث منطقی احتمال دارد دچار ضعف شود با اشاره به یکی از عکسهای مذکور به مخاطبش بگوید:راجع به این خانم بگم؟
14- تاکید کند که خودش نخبه است.
15- حتما تاکید کند که در کشور خودش خیلی محبوب است و مسوولیت سنگینی دارد و همه دوستش دارند.

هیچ نظری موجود نیست: