۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

پیام تبریک ما به همه روسای جمهور دنیا


در راستای اینکه تازگیها رسم بر این است که قبل از معلوم شدن نتایج انتخابات در نقاط مختلف دنیا ، آدم به هر کسی که دوست داشت برنده انتخابات باشد ، پیام تبریک بگوید و با توجه به اینکه حامد کرزای وقتی صدای آقا محمود را پشت تلفن شنید که انتخاب مجددش به ریاست جمهوری را در حالیکه هنوز شمارش آرا در افغانستان ادامه دارد ، تبریک می گفت نمی دانست از تعجب بمیرد یا از خوشحالی ، ما هم تصمیم گرفتیم برای اینکه همه انتخابات دنیا در سالهای آتی در نهایت سلامت برگزار شود و در ضمن حق هم به حق دار برسد ، پیامهای تبریک زیر را خطاب به سران کشورهای مهم دنیا که در سالهای آینده در انتخابات کشورشان پیروز خواهند بود بدهیم تا اگر بعدا قرار شد از پیام دهندگان به نحو مقتضی تقدیر شود ، ما هم در لیست مربوطه قرار بگیریم.
1- پیام تبریک به روسای جمهور روسیه
برادران عزیز ، مدودف و پوتین؛
سلام علیکم
پیروزی یکی در میان شما عزیزان در انتخابات آتی ریاست جمهوری روسیه که برمبنای دوبار پوتین ، یک بار مدودف صورت می گیرد را صمیمانه تبریک می گویم.این پیروزی های پیاپی ، نشانه نابودی و فروپاشی قریب الوقوع نظام سلطه ، به ویژه آمریکای جهانخوار و حاکی از وجود مردمسالاری غیردینی واقعی در کشور دوست و برادر ، روسیه می باشد.امیدوارم در ادامه ریاست جمهوری شما برادران در آن کشور ، ما و شما از شر انقلابها و حرکتهای مخملی راحت باشیم و بتواینم دنیا را با کمک یکدیگر مدیریت کنیم.

2- پیام تبریک به رییس جمهور ونزوئلا
برادر عزیز ، هوگو چاوز؛
سلام علیکم
از زمانی که شنیده ام جنابعالی حداقل تا بیست سال آینده ، چه انتخابات برگزار بشود و چه انتخابات برگزار نشود ، پیروز انتخابات ونزوئلا هستید از شادمانی در پوست خود نمی گنجم.امیدوارم در پرتو ریاست جمهوری شما در آن کشور ، هر چقدر هم که بنزین ما تحریم شود ، ما باز هم بنزین داشته باشیم.
هوگوی عزیز!امیدوارم آنقدر رییس جمهور بمانی تا بمیری.

3- پیام تبریک به روسای جمهور ایران
برادران عزیز محمود احمدی نژاد ، اسفندیار رحیم مشایی و مجتبی ثمره هاشمی
سلام علیکم جمیعا؛
خوشحالم که حضرات آقایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران پیروز شده اید و در انتخابات بعد از آن هم به نوبت برنده می شوید.پیروزی شما باعث نابودی آمریکا ، فرانسه ، انگلیس ، آلمان ، بقیه اتحادیه اروپا و شادی قلوب برادرانمان در روسیه ، ونزوئلا ، چین و بولیوی شده و موجب رقص و پایکوبی برادران حماس و حزب الله لبنان گشته است.در سایه این پیروزی ها ، همه سران دنیا اعتراف کرده اند که هولوکاست ، دروغ است و آمریکا متعلق به سرخپوستان است و رییس جمهور سیاهش باید به جرم انجام انقلاب مخملی علیه سرخپوستان محاکمه شود.امیدوارم بقیه دنیا هم پیام شما را بشنوند و به راه راست هدایت شوند.
ایام عزت مستدام

توضیح کلمه:این عزت ، آن عزتی که در رادیو و تلویزیون است ، نیست!
توضیح عکس:حامد کرزی،پس از تماس آقا محمود،در حال تصمیم گیری برای یافتن علت مرگ خودش:تعجب یا خوشحالی!

۱ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»