۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

ما نداریم


همانطور که قبلا هم گفته بودند ، خیلی بد است به آدمی که به جز راستی و درستی هیچ چیزی در قیافه و مغز و دلش وجود ندارد ، لقب دروغگو بدهند . می روند نمودارهایی را از منابع صهیونیستی و امپریالیستی و کاپیتالیستی و لیبرالیستی می آورند تا ثابت کنند آمار و اطلاعاتی که چنین آدمی می دهد نادرست است . این خیلی کار بدی است . اگر راست می گویند به جای این کارها بروند دانش رایانه خودشان را قوی کنند . یاد بگیرند با بسته آفیس 2007 یا ویرایش های جدید آن کار کنند و نمودار بکشند . این آدم راست و درست و مهربان و محبوب و مردمی و غیره ، هفته پیش به خاطر اینکه نشان بدهد چقدر خوب است و چه قدرت مدیریتی بالایی دارد و با هدف اینکه مدیریت جهان را هم در دست بگیرد و مشکل گازهای گلخانه ای را حل کند در اظهاراتی سراسر صادقانه ، مثل همه اظهارات صادقانه دیگرش گفت که در ایران ، فقیر محتاج نان شب نداریم . ما هم گفتیم بر منکرش لعن الله تعالی من الان الی قیام یوم الدین ! ما هم موافقیم که در ایران از این چیزها نداریم .
ما ، در ایران زنان و دخترانی نداریم که به خاطر فقر به فحشا کشیده می شوند . ما ، در ایران خانواده ای نداریم که شاید در سال حتی به تعداد انگشتان دست هم در وعده های غذاییشان از گوشت استفاده نمی کنند . در ایران هیچ کسی به خاطر نان شب دست به سرقت نمی زند . در ایران ، کارمندانی نداریم که به خاطر تامین زندگی پس از ساعت کار اداری یک یا دو شیفت دیگر هم کار می کنند . در ایران ، حتی کارمندانی که به خاطر مشکلات مالی انگیزه کاری ندارند یا چشمشان به زیر میز است تا انگیزه کار را از ارباب رجوع بگیرند هم نداریم . در ایران ، کارمندان و کارگرانی را نداریم که پس از ساعت کارشان به خاطر اینکه 200 ریال بلیط اتوبوس را هم صرفه جویی کنند ، از محل کار تا منزل دو ساعت پیاده روی می کنند . ما ، در ایران کودک کار هم نداریم .
ما ، در ایران اصلا فقیر نان شب نداریم ؛ همانطور که خیلی چیزهای دیگر هم نداریم . ما ، در ایران زندانی سیاسی هم نداریم . ما ، در ایران همجنس باز هم نداریم . ما ، در ایران ، استبداد هم نداریم . ما ، در ایران ، خشونت علیه مردم را هم نداریم . ما ، در ایران زندانی به نام کهریزک و یا بازداشتگاه بی نام و نشان دیگری نداریم . اصلا ما ، در ایران ، مخالف هم نداریم . ما ، در ایران جز رفاه چیزی نداریم . ملت ما ، در ایران جز کرامت انسانی و احترام چیزی ندارند . ما ، در ایران حتی فیلترینگ سایتهای اینترنتی و پارازیتهای ماهواره ای را هم نداریم ، چنانکه فیلترینگ انتخاباتی را هم نداریم . ما ، در ایران بحران و مشکل اقتصادی هم نداریم . حتی در ایران نشانه ای از تاثیر این همه تحریم بر زندگی مردم را نداریم . ما ، در ایران نداشته های زیادی داریم . اینها مهم نیست ! مهم این است که آن آقا و بقیه دولت نهمش را و سایتهای هسته ایش را داریم .

هیچ نظری موجود نیست: