۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

پیشنهادهایی برای مدیریت جهان


در راستای اینکه همه دنیا غلط می کنند و ما خوبیم و با توجه به آنکه ما پوزه همه دنیا را به خاک می مالیم ، حتی اگر روسیه و چین ، یکهو از ما پوززنی کنند و به منظور گرفتن حال آمریکا و انگلیس و هاشمی رفسنجانی و در پی تغییر مواضع ناگهانی ما که بدون هر نوع فشار و تهدید و بازداشت و در کمال صحت و سلامت ، تصمیم به حمایت از آن آقایی گرفته ایم که رییس دولت نهم بود و دولتش هنوز ادامه دارد و به خاطر اینکه آن آقا با همه مشورت می کند ، برای تسهیل امر مدیریت جهان ، پیشنهادهای زیر را به عرض می رسانیم :


1- آقا چرا ده تا مرکز هسته ای ؟ حیف نیست ؟ وقتی ما می توانیم ، خب بهتر است هزار تا مرکز هسته ای درست کنیم .


2- اصلا حالا که قرار است کاسه کوزه دانشگاه آزاد را به هم بزنند ، بهتر است تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد زندانی شوند و مراکز دانشگاهی آن تبدیل به سایت هسته ای شوند . مثلا به جای دانشگاه آزاد شعبه سوادکوه ، سایت هسته ای سوادکوه داشته باشیم و یا به جای دانشگاه آزاد تهران جنوب ، راکتور اتمی تهران جنوب را راه اندازی کنیم و الخ.


3- اصولا مترو تهران که مدیریت خوبی ندارد و خاندان هاشمی هم که جمیعا غارتگر بیت المال هستند ، پس در تمامی مسیرهای مترو تهران سانتریفیوژ بگذاریم و مترو را جمع کنیم و محسن هاشمی را حتما زندانی کنیم .


4- ممالک دنیا بر دو نوع هستند ، آنها که مشکل دارند و آنها که انرژی هسته ای دارند . برای اینکه ثابت کنیم مملکت ما مشکل ندارد ، پس حتما انرژی هسته ای داشته ای باشیم .


5- در راستای ایجاد تنوع ، این دفعه برای دریانوردان بریتانیایی که دستگیر شده اند از ماکسیم کت و شلوار بخریم و در چلوکبابی شمشیری از آنها پذیرایی کنیم و موقع بدرقه کردن آنها ، همه اعضای بقیه دولت نهم جمع شوند و با آنها دیده بوسی کنند .


6- آقای غلامحسین الهام گفته اند که بسیج باید همه مراکز صنعتی را فتح کند . به نظر ما برای اینکه این فتح الفتوح را راحتتر انجام دهند ، همه مراکز مورد نظر را یک جا با استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای با خاک یکسان کنند و بعد با خیال راحت ، فتح کنند و کارهای فرهنگی و امنیتی انجام دهند . مملکت ، صنعت به چه دردش می خورد ؟


7- به منظور بامزه شدن امر مدیریت جهان ، به مهدی جان کلهر و اسفندیار رحیم مشایی ابلاغ شود که هفته ای دوبار در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنند .


8- ما از سردار جعفری اینا می ترسیم !


9- خطبه های نماز جمعه تهران را فقط احمد جنتی و احمد خاتمی بخوانند تا دنیا حساب کار دستش بیاید .

توضیح عکس : دستهایی برای مدیریت جهان


هیچ نظری موجود نیست: