۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

کنترل می شود


ملتِ تا 22 خرداد ، شریف ایران و کلیه شبکه هایی که به خاطر وجود پارازیت دیده نمی شوند و کلیه سایتهایی که به دلیل فیلترینگ ، قابل دسترسی نیستند و کلیه مطبوعاتی که چون محمد علی رامین هست ، نیستند و کلیه بقیه ای که معلوم نیست با اینکه مخالف هستند ، چرا اصلا و کلا هستند از روی بی انصافی یک چیزهایی می گویند که باعث می شود احساسات پاک خیلی ها جریحه دار می شود . نمونه اش هم همین جنجال اخیری است که تحت تاثیر محافل صهیونیستی و یهودی و بنیاد جورج سورس درباره سخنان اخیر یکی از برادرانمان به نام اسماعیل ، معروف به اسمال آقا راه انداخته اند . جمله ای از ایشان نقل کرده اند که ایمیلها و اس ام اس های مردم کنترل می شود . بعد هم آسمان و ریسمان را به هم بافته اند که ایها الناس ! بیایید که اسمال خودش گفت که کنترل می کنند و حقوق بشر از دست رفت و نقض حریم خصوصی شد و یک چیزهایی که معلوم نیست اصلا یعنی چه ! در حالیکه اگر این گروه به خودشان بیایند و توبه کنند مشخص می شود که همه این جنجالها به خاطر ناآشنایی خبرنگار نقل کننده خبر با دستور زبان فارسی و آیین نگارش رخ داده است . در واقع اگر خبرنگار ، نقطه گذاری مناسبی برای جمله مذکور انجام می داد اینگونه حرف اسمال آقا تحریف نمی شد و سر و صدا راه نمی افتاد . مساله این است که ایشان دقیقا این جمله را گفته است اما لحن گفتنش خبری نبوده است . بدیهی است که هر آدم عاقلی می داند که چون در این مملکت مفاهیمی مانند حریم خصوصی تقریبا ارزشی معادل با یا کمتر از کشک را دارند پس نیازی نبوده است که اسمال آقا وقت صرف اعلام چنین خبری کند و همه می دانستند که این اتفاق می افتد . پس شکی نیست که جمله ایشان یا تعجبی بوده و یا سوالی ! در واقع به نظر می آید که احتمالا ایشان به دلیل مشغله فراوان تاکنون خبردار نشده بود که ایمیلها و اس ام اس های مردم کنترل می شود و احتمالا پس از شنیدن این خبر با حالت تعجب یا پرسش این جمله را تکرار کرده است . البته جهت آرامش خیال ایشان عرض می کنیم که اصلا جای نگرانی نیست . چون اصولا از 22 خرداد به بعد یک مدتی خود مخابرات جلوی اس ام اس ها را گرفت و بعدش هم خود ملتِ تا 22 خرداد ، شریف جلویش را گرفتند و از این به بعد هم می گیرند که عزیزان" اس ام اس چک کن " خسته نشوند . ایمیلها هم که اصولا چیز خطرناکی داخلش پیدا نمی شود . این بنده که مدتهاست به جز چهره آنجلینا جولی و بریتنی اسپیرز و باسن جنیفر لوپز یا مطالبی درباره نحوه پیشگیری از سکته قلبی و مغزی و جلوگیری از ریزش مو ایمیل دیگری دریافت نمی کند و تا آنجا که پرس و جو کردم بقیه هم وضع بهتری ندارند . بر همگان هم واضح و مبرهن است که اینها مثل بیاینه های موسوی و کروبی نیستند که برای امنیت ملی ایجاد مخاطره کنند . فلذا عزیزان " ایمیل چک کن " هم می توانند استراحت کنند .
به هر حال ما که می دانیم این برادرمان منظورش چه بوده ! اما برای اینکه باز جنجال راه نیفتد از حالا می گوییم اگر دو روز دیگر یک نفر آمد و مثلا گفت که هموطنان محترم ، گلاب به رویتان ، داخل موال مراعات کنند چون مستراحها کنترل می شود یا مثلا گفت شبها داخل خانه هایتان رعایت مسائل را بکنید ، چون کنترل می شود ، منظورش اعلام خبر نیست و در حال تعجب کردن یا سوال کردن است . در ضمن آن خودرو هم که اول می گفتند دزدی بوده ، معلوم شد که اصلا نبوده ! این را هم گفتیم که یک وقت در گوش بغل دستیتان چیز دیگری نگویید . چون کنترل می شود !

۱ نظر:

Gh.F گفت...

راستش یاد بچه خواهرم افتادم که معلمشون بهشون گفته بود که : توی خونه تک تک شماها دوربین گذاشتم و همممه چی رو می بینم و حواسم بهتون هست....
این داماد بیچارۀ ما هم ناچار بود حتی توی خونه هم با لباس چلوخوری بگرده که یه وقت نکنه خانوم محترم معلمه توی دوربین مراقب محترمتر از خودشون ندیده های دیدنی رو ببینن و دچار گناه بشن!!!!
خلاصه که یه وقتایی یه چیزایی به نفعته ولی خودت خبر نداری!!! بده مگه؟؟؟