۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

گزارش کمیته تحقیق

با توجه به اینکه پس از بروز حوادث کاملا عادی خارج شدن یک قطار از ریل و خارج شدن یک هواپیما از باند فرودگاه در دو روز پیاپی عده ای از عناصر وابسته ، مشکوک و مساله دار سعی در جو سازی علیه وزیر خدمتگزار ، مردمی نژاد ، دانشمند و غافلگیرکننده راه و ترابری بقیه دولت نهم را دارند ، طربخانه خاک در اقدامی کاملا بی طرفانه اقدام به تشکیل کمیته ای برای بررسی علل این حوادث نمود که نتایج بررسی های صورت گرفته به شرح زیر اعلام می شود :

1- هواپیمایی که در هنگام فرود دچار سانحه شد ، به هیچ عنوان آسیب ندیده و تصاویر منتشر شده پیرامون آتش سوزی و کنده شدن دم و بال آن ، ساختگی و برداشتی غیرحرفه ای از سریال صهیونیستی LOST می باشد .

2- هیچ قطاری در تاریخ مذکور از هیچ ریلی خارج نشده و اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد ، قطارش دزدی بوده است .

3- در روزهایی که حوادث سقوط هواپیما و خروج قطار گزارش شده است ، در مجموع 20 نفر در نزدیکی محلهای مذکور مرده شده اند که 5 نفر در اثر عارضه قلبی ، یک نفر در اثر تصادف ، سه نفر در اثر برخورد یک جسم سخت ، دو نفر بر اثر اختلافات خانوادگی ، چهار نفر در اثر سقوط از بلندی ، دو نفر در اثر بی احتیاطی در هنگام تعمیر هواپیما و سه نفر به دلیل عبور از محلهای خط کشی نشده در مسیر عبور قطار و در نتیجه ، برخورد با حیوانات وحشی مرده شده اند .

4- سعید مرتضوی در روزهایی که حوادث مذکور گزارش شده ، در مرخصی بوده است و از اینکه نتوانسته است نقش مناسبی در وقوع رخدادهای مذکور ایفا کند خیلی ناراحت است .

5- آنهایی که به بهانه مرده شدن در آن اتفاقات قصد جریحه دار کردن احساسات ملت را داشته اند ، عده ای بزغاله و گوساله هستند .

6- با توجه به اینکه عده ای می خواستند مردم را به بهانه این اتفاقات که بعدا معلوم شد اصلا اتفاق نیفتاده بود ، تحریک به آشوب کنند پیشنهاد می شود که ریشه های این موضوع بررسی شود و با آنها برخورد شود و به همین دلیل مناسب است روزنامه های باقیمانده به جز کیهان و جوان و وطن امروز ، همگی توقیف و لغو امتیاز ، دست اندرکاران آنها اعدام ، بهزاد نبوی و محسن امین زاده و مصطفی تاج زاده و بقیه به سلول انفرادی منتقل ، دانشجویان زندانی به حبس ابد محکوم ، کلیه سایتها به جز خبرگزاری فارس و ایرنا فیلتر و منافذ باقیمانده در هوا و فضای کشور با پارازیت مسدود شوند .

7- برادر حسین شریعتمداری ، برادر نقدی ، برادر جعفری ، برادر رادان ، برادر سعید حدادیان ، برادر منصور ارضی ، برادر احمدی مقدم ، برادر اسفندیار مشایی ، برادر مهدی جان کلهر و خواهر فاطمه رجبی و بقیه برادرها و خواهرها به خاطر سعی فراوان در برخورد با فتنه مذکور ، به نحو شایسته ای مورد تقدیر قرار گیرند .

8- وزیر راه و ترابری به خاطر شایستگیهای مدیریتی فراوان و لیاقتهایی که از همه جایش بیرون زده است برای پستهای مهمتر در آب و نمک ، دراز بکشند تا خستگیشان در برود .

9- خرم ، وزیر راه دولت خاتمی به خاطر سقوط هواپیمای دادمان ، وزیر قبلی راه دولت خاتمی ، سریعا دستگیر و محاکمه شود.

10- سه صفر از واحد پول کشور حذف و همه مردم به خاطر این همه خوشبختی و امید بالا به زندگی در خوشه سوم به عنوان مرفهین نسبی و مرفهین بی درد ، ماهیانه مبالغی را برای حل مشکل حمل و نقل هوایی مردم گویان ، کومور ، ونزوئلا و سید حسن نصراله بپردازند .

11- سریعا برای احداث 15 واحد هواپیماسازی و 15 کارخانه واگن سازی در بقیه دولت نهم تصمیم گیری و قبل از تصمیم گیری ، تصویب شود .

12- به منظور افزایش ایمنی حمل و نقل مردم ، بعضی ها وسط هفته در بوستانهای تهران ، دوچرخه سواری کنند .

13- اگر می شود در عین حال که به اوباما فحش داده می شود ، او را به جان خواهر و مادر و دخترانش قسم دهیم که به ما نگاه کند ، همانطوری که چین و روسیه خیلی وقت است دارند می کنند .

14- همه این اتفاقات زیر سر هاشمی رفسنجانی و فرزندانش است و آقایان خاتمی ، موسوی و کروبی هم سعی در ایجاد اختلال در برنامه های پرواز هواپیماها و حرکت قطارها دارند . بعضی از گزارشها از حضور میرحسین موسوی و کروبی در حوالی هواپیما و قطار مورد نظر در روز حادثه خبر می دهد . البته اتفاقات بعدی کلا تکذیب شده و قطار هم سرقت شده بود .

توضیح عکس : عکس کاملا مونتاژ و نشانه کذب بودن اصل ماجراست


هیچ نظری موجود نیست: